Bloccu di schiuma stampabile stampabile per u prughjettu di l'arti è l'artigiani

Semu assai felici di presentà u nostru bloccu di schiuma stampata à l'amatori di l'artighjanali, a schiuma stampata chjamata ancu stampi in schiuma modellabile, hè fatta di schiuma d'alta qualità è riutilizzabile, pesu assai ligeru, faciule di trasportà è di almacenamentu.Pò spustà u mudellu di l'uggetti fisichi à a superficia plana (cum'è carta, legnu, cornice di foto, tela, etc.) cum'è un timbru, dopu stampatu, aduprate un strumentu di calore per soffià, serà recuperatu à a superficia plana, dopu utilizatu per stampà. altri disinni, ponu esse usatu parechje volte.Hè un grande strumentu per creà disinni unichi è originali.A dimensione normale hè 762x108x20mm (3 x 4.25 x 0.78 inch), altre dimensioni è pacchetti ponu esse persunalizati.

I blocchi di schiuma di stampa sò l'idea per fà creazioni artisgianali, in particulare cù u nostru versatile cuscinettu di inchiostro, pad d'inchiostro d'ossidu, fate u vostru libru vintage, carti rigalu è più.

Sè vo site novu à stampà a schiuma, per piacè vede l'intruduzioni cum'è seguente:
1.Blow a superficia di stampa di scuma cù una pistola d'aria calda o un soffiatore

imagine 1

2.Soften a scuma mudellu è pressu contru à a superficia di u copiatu
ughjettu, mantenendu u più pianu pussibule per 5-10 seconde.Ùn scuzzulate o move durante u tempu d'attesa.

imagine 2
imagine 3

3. Pittura ogni culore chì ti piace induve u mudellu hè pressatu nantu à a scuma stampata è copre nantu à a carta.

imagine 4
imagine 5

4.Dopu l'usu, soffia a superficia cù una pistola d'aria calda di novu, è a scuma stampata serà restituita à u so statu originale, pulita è riutilizzata.

imagine 6

Tempu di Postu: 10-Jan-2022

Lasciate u vostru Messaghju:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi.