Prucessu di perforazione

01
Caratteristiche di a perforazione
U trapanu di solitu hà dui taglii principali di tagliu, chì sò tagliati mentre u trapanu gira.U rake Angle di u bit hè più grande è più grande da l'assi cintrali à u bordu esternu.U più vicinu hè à u circhiu esternu, più altu hè a velocità di taglio di u bit.A vitezza di taglio diminuisce à u centru, è a velocità di taglio di u centru rotativu di u bit hè zero.U bordu cruci di u trapanu hè situatu vicinu à l'assi di u centru rotativu, è u rake laterale Angle di u bordu croce hè grande, ùn ci hè micca spaziu di tolleranza di chip, è a vitezza di taglio hè bassu, cusì pruduce una grande resistenza assiale. .A resistenza di taglio pò esse ridutta è a prestazione di taglio pò esse significativamente migliurata se u bordu di u bordu trasversale hè lucidatu in u tipu A o C in DIN1414 è u tagliu vicinu à l'assi cintrali hè un angolo di rake pusitivu.

Sicondu a forma di u travagliu, u materiale, a struttura, a funzione, etc., u trapanu pò esse divisu in parechji tippi, cum'è trapanu HSS (drill twist, group drill, flat drill), drill in carburu solidu, drill indexable low hole, deep hole drill. , trapanu nidificatu è trapanu à testa regulabile.

02

Rottura di chip è rimozione di chip
U tagliu di u bit hè realizatu in un pirtusu strettu, è u chip deve esse scaricatu attraversu a groove di u bordu di u bit, cusì a forma di chip hà una grande influenza in u rendiment di taglio di u bit.Chip di forma di chip cumuni, chip tubulare, chip d'agulla, chip spirale conico, chip nastri, chip fan, chip in polvere è cusì.
Quandu a forma di chip ùn hè micca ghjustu, i seguenti prublemi saranu:

① I chips fini bloccanu a scanalatura di u bordu, affettanu a precisione di perforazione, riducenu a vita di u trapanu, è ancu facenu a perforazione rottu (cum'è chips in polvere, chips di fan, etc.);
② Long chips avvolgenu intornu à u trapanu, impediscendu l'operazione, causannu danni à u trapanu o bluccà u fluidu di taglio in u foru (cum'è chips spirali, chips di nastri, etc.).

Cumu risolve u prublema di forma di chip impropria:
① Pò esse usatu separatamente o inseme per aumentà l'alimentazione, l'alimentazione intermittente, u bordu di macinazione, u rompe chip è altri metudi per migliurà l'effettu di rottura è rimozione di chip, eliminà i prublemi causati da u taglio di chip.
U perforatore prufessiunali di rompe chip pò esse usatu per a perforazione.Per esempiu, l'aghjunzione di una lama di chip breaker à a groove di u bit romperà u chip in detriti più facilmente eliminati.I detriti sò sguassati in modu listu longu à a trinchera senza obstruisce in a trinchera.Cusì, u novu chip breaker pò ottene risultati di taglio assai più lisci cà i pezzi tradiziunali.

À u listessu tempu, u ferru di ferratura corta rende u flussu di refrigerante à a punta di perforazione più faciule, chì migliurà ancu l'effettu di dissipazione di u calore è u rendiment di taglio in u prucessu di machining.È perchè u novu chip breaker passa per tutta a groove di u bit, mantene a so forma è a funzione dopu a molitura ripetuta.In più di sti migliuramentu funziunali, vale a pena nutà chì u disignu aumenta a rigidità di u corpu di perforazione è aumenta significativamente u nùmeru di buchi perforati prima di una sola trim.

03

Precisione di perforazione
A precisione di u pirtusu hè principalmente cumpostu da a dimensione di l'apertura, a precisione di a pusizione, a coaxialità, a rotondità, a rugosità di a superficia è a bava di l'orifiziu.
Fattori chì afectanu a precisione di i fori durante a perforazione:

(1) Precisione di clamping Bit è cundizioni di taglio, cum'è clip cutter, velocità di taglio, alimentazione, fluidu di taglio, etc.;
② Dimensione è forma di bit, cum'è lunghezza di bit, forma di punta, forma di core, etc.;
(3) a forma di u travagliu, cum'è a forma di u latu di l'orifiziu, a forma di l'orifiziu, u grossu, u statu di clamping, etc.


Tempu di Postu: Apr-12-2022

Lasciate u vostru Messaghju:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi.