Cosa hè a pittura di diamanti?

A pittura di diamanti hè un novu hobby artigianale chì hè un mischju trà Paint By Numbers è Cross Stitch.Cù Diamond Painting, applicate migliaia di "diamanti" di resina minuscule à una tela adesiva codificata per creà l'Arte Diamante scintillante.

Diamond Painting hè statu introduttu in l'America di u Nordu è l'Europa da a cumpagnia Paint With Diamonds ™ in 2017. Da tandu, milioni di crafters in u mondu anu scupertu l'alegria è i benefici di stress-reliefing di Diamond Painting.

Istruzzioni di pittura di diamante passo per passo
Passu 1: Eliminate tutti l'articuli da u pacchettu.
Ogni Kit Diamond Painting vene cun tuttu ciò chì avete bisognu per cumincià.Fate un bilanciu di a vostra tela, set di diamanti, toolkit, pad di cera è pinzette.

Passu 2: Pone a vostra tela nantu à una superficia plana pulita o una stazione di travagliu.
Roll u vostru tela nantu à una superficia perfettamente liscia è plana.E tavule di cucina è di pranzu facenu meraviglie.Pittori di Diamanti Avanzati andate in Amazon è cercanu tavule di crafting.

Passu 3: Selezziunate un culore o un simbulu è versà i diamanti in a tavola.
Determina quale sezione di a vostra tela di pittura di diamante vulete principià à pittura.Selezziunate i diamanti appropritati è versate una piccula quantità in a tavola scanalata.Scuzzulate ligeramente per chì i diamanti si sposti in verticale.

Passu 4: Applica cera à a punta di a vostra Penna Diamond.
Sbucciate a film plastica nantu à i pads di cera rosa è applica una piccula quantità di cera à a punta di a vostra Penna Diamond.L'atti di cera combina cù l'attaccamentu staticu è agisce quasi cum'è un magnetu di diamante.

Passu 5: Pone ogni diamante in u so quadru currispundente nantu à a tela
Ogni diamante di culore currisponde à un simbulu o caratteru specificu nantu à a tela.Verificate a legenda nantu à u latu di a tela per capisce quale simbulu currisponde à ogni culore.I culori sò denotati cù fili DMC.Sbucciate u film protettivu chì copre in picculi sezioni è cuminciate à pittura.Ùn sguassate micca stu film di plastica in una volta.

Passu 6: Repetite u prucessu finu à avè l'Arte di Diamante scintillante!
Travagliate u vostru modu attraversu a tela diamante per diamante finu à avè una splendida pittura di diamanti DIY!Per aumentà a longevità di a vostra pittura di diamanti, cunzidira à sigillà prima di mette in mostra!I dipinti di diamanti sò stati destinati à esse goduti da luntanu - fate un passu in daretu è maravigliate di a bellezza.


Tempu di Postu: Apr-12-2022

Lasciate u vostru Messaghju:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi.